Hopp til innhold

Antikvariat Norge

Internettantikvariat

0
  • Butikk
  • Om bøkene
  • Forretningsvilkår
  • Vi kjøper bøker
  • Kontakt oss
  • Facebook
  • 0
Hjem / Produkt Forfatter / Dahl, Hans Fredrik (red.)

Dahl, Hans Fredrik (red.)

show blocks helper
loader

Viser det ene resultatet

  • Massekommunikasjon: En bok om massemedienes vekst og virkninger

    Forfatter: Dahl, Hans Fredrik (red.)

    Massekommunikasjon: En bok om massemedienes vekst og virkninger.

    Gyldendal, Oslo 1973, Gyldendals studiefakler S 48, 8vo, orig. omslag, 250 s.

    Innhold: Hans Fredrik Dahl, Når grensene krysses: En introduksjon til massekommunikasjonen; Asa Briggs, Underholdningsindustrien: en moderne masseindustri; Melvin DeFleur, Massekommunikasjon og sosial endring; Herbert I. Schiller, Massekommunikasjonen og det amerikanske imperiet; Kaarle Nordenstreng, Massemedia i fremtiden: Økonomiske og politiske aspekter; Harold D. Lasswell, Kommunikasjonens struktur og funksjon i samfunnet; Paul F. Lazarsfeld og Robert K. Merton, Massekommunikasjon, folks smak og organisert sosial handling; Elihu Katz, Kommunikasjonsstrømmens to trinn; James D. Haloran, Massekommunikasjonens virkninger; Bertolt Brecht, Radioteori; Theodor W. Adorno, Om kulturindustrien; Hans Magnus Enzensberger, Brikker til en mediateori.

    125,00kr
    Legg til i handlekurv
© 2023 Antikvariat Norge • Webdesign og drift: DigiFix AS